28 Şubat 2012 Salı

KÖR NOKTA

Offf bir faaliyet bir faaliyet ki sorma gitsin masalcı! Ben korkuluk olalı beri kargalar benden çekinirlerdi bugüne kadar, şimdi şu evin çalkalanmasından bahçeye sokulamıyor zavallıcıklar.

Bulunduğum yerden görüp anlamaya çalışıyorum; ilk olarak pembe sabahlık sizlere ömür, Jülyet yaktı onu bir güzelce bahçede...

Sonra dumanı tüten evden kesildi duman, sanırım bir rejim değişikliği oldu... Beslenme rejimi... Karganın birinden duymuştum geçen gün 'senin yüzünden diyetteyim bay korkuluk' diye. Sanırım o türden bir şey...

Arada bir içeride, pencere önünde Jülyet'in bacaklarını görüyorum. Ayakta dururken değil de galiba baş aşağı bir durumlar var. Böyle havada yüzer gibi filan bir hareketler yapıyor!?

Du'bakalım bu faaliyetin sonu nereye varacak?  Beni bile korkutuyor bu dışarıya ses vermeyen telaş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder